Depresif_polyanna tam sizin dönemde bende aynını düşünerek molfix sleepy ve canbebe denedim. Sleepy sızdırdı kapıt gibi bi bez hiç emmiyor bence. Molfix çok küçük geldi. 2 numara aldık prematüre gibi oldu. Küçük olduğu içinde çok sızdırdı sabaha üst baş çişli uyandık. Ama normal beden olsa bile çok kalım bi bez. Anımda torba gibi oluyor. Canbebe beden olarak çok iyi geldi bana. Emiciliğide fena değil. Kullanılabilir bi bez. Ama üçü de beni tatmin etmedi. Ben tekrar prima premium a döndüm.. incecik bir bez. Çok güzel.