Miiray bende de primada aynısı olmuştu kaka lekesinin çıkması için aspirin marka deterjan var kırmızı renkli onunla hemen leke olan yerleri çitileyip sonra da makinaya atarken de birazcık sıkarsanız leke bırakmıyor hiç denemediyseniz önerebilirim hep onu kullanıyorum bütün kıyafetlerde :)