sedaykn Rahim kalınlaşması nedeniyle doktor bu ilacı verdi. Prospektüsünde emzirirken kullanmayın yazıyor. Ama doktor kızım 22 aylık olduğu için sorun olmaz dedi. Kullanan var mı acaba daha önce. İçim hiç rahat değil 🤦🏻♀️
ATC sedaykn bana doktorum bu ilacı geçen hafta verdi yeni hamileyim lekelenmem oldu benek tutunsun diye size niye verdi ki tekrar bebek düşünüyo musun ya da yeni hamile misin
Aysenurmiran ATC allah allah benim hamileyken hiç düşük riskim olmadı çok şükür ama doktorum doğuma kadar nerdeyse hep verdi bana
sedaykn ATC Rahimde kalınlaşma tedavisinde de veriliyormuş bu ilaç o yüzden verdi. Siz emziriyor musunuz peki ?
ATC Aysenurmiran Allah Allah bana da sadece bi kutu kullandırdı bana ilk hamileliğimde doktor folikasit+B12+vitamin bi ilaç vardı onu hamileliğimin sonuna kadar kullandırdı ama çevremde herkes biz sadec 3 ay kullandık dediler demekki her doktorun düşüncesi farklı 😂
Aysenurmiran ATC folisasit bende 3. Aya kadar devam ettim sonrasında vitaminlerle devam ettim. Enfeksiyon kum dökme vardı bende belki ondan herhalde çoğu kişi düşük riski için içmiş kafama takıldı bi an teşekkürler ☺️