Leventin_annesi Anneler yardım hem emziriyorum hem mama veriyorum ama elini yumruk yapıp emiyor aç mı bilmiyorum agliyarsk emiyo😔😔😔😔
Zynpkumsal Leventin_annesi hiç üzülmeyin benim kızımda aynı oral tanıma donemindeler ağızları cisimleri tanıyorlar kızıma ne verirseniz ağzında müdahale etmeyin benimki elini o kadar sokuyor ki öğürmeye başlıyor 🙄
Kavinsmom Levent anladığım kadarı ile ufak annesi, lütfen eli ile ne yaparsa yapsın müdahele etmeyin 🙏 gelişimi için tüm keşifleri elleri ile yapacaklar. Çok normal 🙏
Kavinsmom Leyla-atahan yapmayın sakın 🙏 araştırabilirsiniz el ve ağız keşif için, ağza atılana tabi dikkat edeceğiz ama o el ağızda gezer,dr sorabilirsiniz bu cevabı verecektir
Annekeki Leyla-atahan kizmadan keske azicik arastirsaydiniz olmasi gereken o. Lutfen bundan sonraki sureci okuyun bize doktor bazen iki elini birden sokup oguredebilir asla mudahale etme demisti. Aylik kontrollerde doktorunuz bilgi vermiyo mu🧐
Leyla-atahan Kavinsmom kendıme sımdı cok kızdım :( bıdaha yavruma kızmam teyzem alışır elını ağzına götürmesin dedıkce ondan böyle oldım
Kavinsmom Leyla-atahan yok kızmayın bilseniz yapmazdınız. Elini emmeye alışma durumu çok ileriki aylarda psikolojik bir sıkıntıya bağlı olarak alışkanlığa dönüyor, teyzenize selam 🤪
Ela123 Leventin_annesi benimkide 2 ay 14 günlük iki elini komple ağzına sokuyor cuk cuk sesler geliyor 😂
Leventin_annesi Ela123 nasıl uyutosunuz bizde uyku sıfır tansiyon düşmüş ambulans la geldi daha fazla dayanamadım uykusuzluga
Ela123 Leventin_annesi çok geçmiş olsun bizde analı kızlı uykusuzuz aşırı direniyor uykuya hele gündüz uykuları hiç yok desem yeridir 4 dk 5 dk sonra ağlamaya başlıyor gece o uyurkende işlerimi yapıyorum her gün 3 saat falan uyuyorum
Civciv3535 Leventin_annesi normal benimki gibi işte, 7 ay olacak hala ağzında..ilk aylar keşfetme sonra diş dönemi diye agizda