Oge Elifduru11 benim de dokuz aylık desteksiz oturuyor ama ne dönüyor ne de emekliyor. Yüz üstü biraz durup ağlıyor. Bende bekleyeyim burda 😢
_mercanligunler Elifduru11 tam bir yaşında emekledi 😂 yani gercekten coook normal kuzenimin ki emeklemedi direk yürüdü vs … usteledikce de yapmiyolar bu arada sonra bir gun kendileri kesfedip deniyolar herseyi
Birtosbikannesi1 Elifduru11 7 buçuk ayligiz yeni dönmeye başladı emekleyecek gibi hiç durmuyor. Ama ayakta bi yerlere tutunup duruyor elinden tutunca uçarak yürüyor. Hiç takma kafana belkide emeklemeyecek hemen yürüyecek.
89Kbr Emekleme gelişim göstergesi değil.. benşmki de 10 aylık sayılır 2 gün var biz de sürünüyorz komando gibi
Egemenin_Annesi Elifduru11 Oglum hic emeklemedi direk yürüdü belkide emeklemeden yürüyecek olabilir cok normal
Albayrakokur Benimkide o kdr uğraştım önünden emekleyerk gttim falan yapmadı olmadı 8 ayınnda kndi kendine birden yaptı pasta vardı yicektim baktım yemek istiyor uznmaya çalışıyor falan baktım gelmeye çalışıyo az ileri azileri derken emekledi almaya çalışırken
Dmt4141 Elifduru11 doktorlar emeklemenin gelişim göstergesi olmadıgını söylüyor. Emeklemeden de yürüyebilir endişe etmeyin
Ceozip Elifduru11 benim kızım 10 ay 3 günlük. Emeklemiyoruz ama 3 aydır falan sürünüyoruz. Bildiğiniz komando. Gitgide sürünürken hızı artıyor sadece 😁biz de direk yürüyeceğiz sanki. 7-8 adım kendi gidiyor şu an. Ve sürekli yürümek istiyor. 2 elinden tutuyorum sürekli yürüyoruz Emeklemek bir gelişim göstergesi değildir. Direk yürüyecektir. Ya da emekleyecektir yakın zamanda. Çok takılmayın. Her şeyin bir zamanı var. Yeter ki sağlık olsun.
Flamingom Elifduru11 niye emekletmeye calışıyorsunuz. Hazır olunca kendisi yapar ya da yapmaz. Zorlayınca daha da gec yapar cesaret oluşmaz belki. Bir gün uyanacak ve yürüyecek şok olacaksınız. Kızım 18. Ay yürüdü
Pnnr Elifduru11 11aylik oğlum daha surada birkac haftadir emekliyo ayakta durmak istiyor takma kafana yakındır emekleyincede zor her yere gidip tutunup kalkiyor 🤢☺️
Dogavesultan Elifduru11 12 ay 12 günlük benim kızımda emeklemiyor tutunup kalkmıyor dönüyor yerde yuvarlanarak gidiyor (fakat kızım prematüre doğmuştu 7 aylık şuan düzeltilmiş olarak 10 aylık oluyor) emeklesin diye zorlamıyoruum her bebeğin gelişimi farklı sonuçta takmayın kafanıza zaönı geldiğinde emekleyecekler yürüyecekler bende zamanını bekliyorum ☺️