11 aylığız. Huysuzlandığında, sıkıldığında birkaç video izletirim. Arada bir dizime reklam girdiğinde dönüp de bakabilir. Blw de yaparım çocuğum kendi kendine de yiyebilir. Bazen de bir video karşısında ben yediririm (eğer diş dönemiyse ve iştahsızsa). Sonuçta tüm gün evdeyiz ve pandemi süreci ile daha da sorumluluklarımız artmış durumda. Ve bazı anneler tek başına zor bebeklerle başa çıkmak zorundalar. Bazı zor anlarda ekrana bakmalarının, gelişim süreçlerini bozacağını hiç zannetmiyorum. (Tamamen benim fikrim) çoğumuz tv karşısında büyüdük. Çok şükür zekamız da yerinde çok güzel de meslek sahibiyim. Alışkanlık haline gelmediği sürece ve uzun sürmemek şartıyla ben bu kuralların esnetilmesini öngörüyorum. Zaten büyük bir stres altında olan annelerin yok otizm, yok gelişim geriliği , yok zeka eksikliği gibi şeylerle korkutulmalarından da hiç hoşlanmıyorum.