Asli35488888 O aylarda ben de endiselenmeye basladigimi hatirliyorum. Sifir ekran, surekli kitap ve konusma oldugu halde sanki olmuyor gibi hissetmeye baslamistim. Ama 18 aya dogru ardi ardina sicramalarla beni cok sasirtmisti kizim. 17-18 aylik oldugunda 2 kelimelik cumleler kuruyordu. Sonra da zaten hizla soktu konusmayi. 1.5 yas civari bir konusma sicramasi olmustu bizde. Tabi genetik faktorler de var. Ben ve kardeslerim hep erken konusmusuz.