Arkadaşlar biberondan hemen sonra ağlama başlıyor gaz sancısı gibi değil böyle sanki ağrısı var gibi karnının sonra bazen hafif kusma oluyor , reflüsü var gaviscon kullanıyoruz mama içine .ilaç fayda etti kusmalarımız azaldı ama böyle karın ağrısı dururken arada başlıyor .sebebi nedir ?