Zynpkumsal ayyy benim oğlummm bu.akraba ve ailede oğlumun adı"çocuk adam"a çıktı.insan bu kadar mı ciddi olur mimik oynatmaz ya.ama canım 4 ay daha çok küçük bu oyuna gülmesi için.benim oğlum 8.ayda güldü bu oyuna.bizde 4.aydan beri oynardık ama anlamazdı.şuan 12 aylık gülmeyi geçtim kendi "ceee-e"yapıyor.ama genel olarak özellikle ev dışındaki insanlara asık suratlı ,gülmez ve mesafelidir.mizacı öyle.iyi ki de öyle.benim çok hoşuma gidiuor.