Walla kardeşim , bizim kız da doğduğundan beri meme mama gidiyoruz ilk başlarsa bizimki de bırakacak gibi oldu . Gittim hemen biberonu değiştirdim şu yavaş akışlı olan aventi aldım . sabırle emzirmeye devam ettim bırakmadı sabret . Sende yavaş akışlı al bırakmaz inşallaj