Karnı tok altı temiz uyutmaya çalışırken nerdeyse yarım saat gaz sancıları olduğunda ağladıkları gibi ağladı normalde hiç yapmaz neden ağladı bu kadar diye tüm seçenekleri denedim biryeride ağrımıyor sanmıyorum kucağa alınmak istiyor bir türlü sakinleşmedi 🤦♀️