Prensesannesi15 6.hastalik zararsız bir hastalık cok yüksek ateş olmazsa. Dokuntu çıktıktan sonra da zaten hastalik geriler, iyileşir. Ilac bile vermiyorlar normalde. Kizim bu hastalıkla beraber pyelonefrit geçirdi. 40 dereceyi bulan ateşlerde 1 hafta hastanede yattık maalesef. Bu bilgileri oradaki doktor verdi. Kizim cok agir atlatmış. Halen notrofil düşüklüğü ve bağışıklık problemi var. Toparlamasını umuyoruz