SinemmmA canım aslında bu iyi bişey yani iyi bişey derken gelişimi için normal aile bireylerini benimsemesi yabancı birini görünce huzursuzlanması 7-8 aylık bebeklerde çok normal bu bi dönem benimki 8 aylık oda aynı ama netten 8 aylık bebek gelişimine baktığımda yabancılara ağlaması gerektiğini söylüyor herkese aynı olsa anne babayı ayırt etmeyip herkese gitmek istese bu daha anormal olurdu