oglum pazar gunu 1 tane yaptı bazen oluyodu pzt dün ishldi sulu 3 kez bugun iyidi aksama dogru yine aynı ve hafifi poposunda kızark olmuş krem sürdüm pişik 8 civari actimda resmen pismis yıkadım ılık suyla yine kremledim kati seyler sulu seyler yemeğe dikkat ettim asitsiz su icmyo istah sıfır cok korkuyorum 15 aylık olcak 28 de oğlum roto virsnden cok korkuyorum