Kizlar yeni arastirdim korkuyorum.bana yardimci olurmusunz..bebegim 4 bucuj aylik doğduğu gunden beri kafasi tutuyo aslinda ama sin 1aydir kucagimzdayken kafasi yerde duruyo ben ayaklarina bakiyo zannediyodum ama sin 1 haftadır bebegimi kucagima aldigimda vucudu salık oluyo cırcivik oluyo nasi tabir ederim.onu blmiyorum . Dktora gorurcem en kisa zamanda ama sizlerede sormak istedim bebegimde bi sorun olabilir mi