Momyyyy ayy canım benmde kzm 8.ay kontrolune gitmeden önce düştü okdr üzüldümki varya başmdan aşağı kaynar sular dökülmüştü saniyelik bişi ya sırt ustu yatağın ortasına koydum ve hemen aynı yerde yelegı vardı almya uzandım oda sanırım yataktan ayaklarnı sarkıtıp dustu o ana dair ztn hiçbşi hatrlamyrm yani tabi korktu ağladı ztn kontrolmz vardı evde uyanık tuttum bı saat doktra gttık soyledım oda kulagına baktı sıvı gelıyor mu dıye cok sukur kusma olmadı ztn gozlerne baktı kayma var mı dıye bunlr olmdgı ıcın tomogrfıye fln gerk yok dedı bı saat dha uyutma dedı snra uyudgu zmnda dürt ırkılırse devam etsın uyumaya dedi öyle atlattk cok skur ınsAllah bısı olmaz yavrularmzı korusun Rabbım