Kızlar oğlum 7 buçuk aylık 6 tane dişi var. Bayağı da büyüdü dişleri 7. Gelicek sanırım çok ısırıyor ısırıp çekiyor canımı çok yakıyor emzirmeyi birakmak istemiyorum. Silikon emzirme ucu denedim memeyi tam boşaltamadi öyle oda ağrı yaptı. Dondurulan diş kasiyicilar soğan pirasa ile diş kaşıma denedim. Önerisi olan var mi çook ihtiyacım var😬😣