Nurcannilyildiz Sepet beşik almıştım ama pişman oldum. Bebeğim şuan 4 aylık anne yanı beşik almak istiyorum kullanışlı olurmu
Emine_1245 Ben kullanıyorum canım. Trendyol dan almıştık. Fena değil iş görüyor. 4 yasa kadar kullanılıyor muş. 700 kusure almıştık. Ahşap. Markası falan tam hatırlamıyorum şuan ama memnunum