Mommm97 Kızlar kızım 5 haftalık. Rezene çayı vermek istiyorum fazla mı olur az mı olur bilemedim. Ne kadar verilir? Mamayla karıştırılıp verilebilirmi?
Morfrenk Mommm97 gaz için diyorsan eğer rezene gaza çok iyi gelen bir şey olsaydı gaz kalmazdı zaten ortada
Benbilmemanam Mommm97 ben bebegime 1 aylikken başlamıştım rezene,anason karisimi caydan 1 cay kaşığı veriyodum ve faydasini cok gördüm
derodunya Mommm97 kimyon gaz alır canım rezene süt yapar sen rezene kimyon iç gaz senden geçer karnını ılık zeytinyagıyla ovala ayagının altına sür ben metsil kullandım bebegime gaz icin sende kullanabilirsin biogia yada nurse harweyste kullanabilirsin
Snmtt Mommm97 kimyonu sıcak suda bekletebilirsiniz ya da bi taşım kaynatabilirsiniz. Sonra ince bi tülbentle süzün
Ceren27 Mommm97 ben kimyon ve rezene kaynatıp 2-3 çay kaşığı veriyorum iyi geliyor rahatlatıyor. Doktorumuzun izniyle verdik