Daha öncede bahsetmiştim kızlar bebeğim biberon almıyo mama almıyo tek göğsümü emiyo diye artık 5 aylık olduk bu güne kadar çok zor geldik diyebilirim bugün yine mamayı içmedi zaten 1 ölçeği zor içiriyorum bende artık dedim bebe bisküvisiyle bi deneyim biliyorum zararlı ama çok çaresiz kaldım yarım bebe bisküvisi 1 ölçek mama 50 cc su koydum ve yine çok gönüllü olmasada yedi bitirdi çok sevindim 🤗 ama acaba suyunu fazlamı koydum bu şekilde bebeklerini besleyen annelerim yardımcı olabilir mi ❤️