mommyyyyy merhaba canım tesadüf eseri gördüm postunu bende geçtiğimiz cumartesi ettirdim orda oğlumu sünnet 1 aylıkken doğumum da orda oldu sünneti hastanenin çocuk cerrahı aynı zamanda başhekimi olan Ömer Faruk beye yaptırdık inanılmaz iyi bir insan komiktir ilgilidir her şekilde kafanıza takılanı cevaplar numarasını verir bir sorun olduğunda resmini çek at bakayım der saat kaç olursa olsun operasyon 1 saat sürdü bizim bebiş hep ağlayıp durmadığı için yoksa yarım saatlik bir işmiş lokal anestezi uyguluyorlar bebeğe sakinleştirici ilaç veriliyor lazerle kesim oluyor dikiş yok ameliyat sonrası senden karton bardak istiyor bir hafta boyunca karton bardağı yarıdan kesip dibini atıp ağız kısmını bebeğin pipisine koyuyorsun ki bez temas etmesin aynı zamanda baticon aldırıyor her bez değişiminde yeniliyorsun ve calpol şurup 1 hafta kullanıyorsun ve geçiyor Allahın izniyle bizim 4. Günümüz bugün 🥰