Aslankurt Akıllı soğuk/sıcak buhar üfleyen bir nemlendirici alın derim. Çok gerekli bence. Kışın kalorifer, yazın klima yüzünden çok kuruyor hava. Biz yurtdışındayız, bir markayı kullanıyoruz, %55 e ayarlıyorum, sürekli o derecede tutuyor. Düşünce çalışıyor. Aromaterapisi, ultraviyole ayarları var, kışın eucalipt yağı koyuyorum çok rahat uyuyoruz. Hep soğuk buhar olarak kullanıyorum fakat kızım hasta olduğunda içine nane ve eucalipt yağı koyup sıcak ayarda banyoda çalıştırmıştım ciğerlerini burnunu baya açıp rahatlatmıştı. Türkiyedeki muadili;
https://www.akakce.com/buhar-makinesi/en-ucuz-weewell-whc752-uzaktan-kumandali-iyonizerli-soguk-sicak-fiyati,1745929.html