Benim oğlum da 11 aylık bende deniyorum bir iki gündür öncelikle umarım sizde başarılı olursunuz kimden duyduysam gece emmesini kestim rahat uyumaya başladı artık bebeğim diyor 🤭🥰 günlük emdiği miktarı azalttım yani her istediğinde vermiyorum da mesela öğün gibi doyumluk emziriyorum yoksa gelip gidip meme istiyor iki emip gidiyor ve yatmadan iki saat önce karnını doyuruyorum şimdi yatmadan yarım saat önce karnını doyuruyorum ve uykusu kesin geldiğinden emin olunca uyutmaya geçiyorum uyku rutinlerimizle birlikte. Dün gece gayet iyiydi 11de uyudu 2de uyandı çok az emzirdim tam doyana kadar orda tekrar uyuyana kadar değil de doymadan memeden çektik be beşiğine geri yatırdım mesela bi yarım saat sonra tekrar uyandı onda da biraz bekledim sonra aldım kucağıma 3-4 dakika kadar emzirmeden geri yatırdım iki saat daha uyudu öyle ama bundan öncesinde yarım saatte bir uyanıyordu iki saat en fazla uyuyordu vs, yani gecede 5 kez en az uyanıyordu