Eminep bazı ilaç prospektüslerinde öyle yazıyor ama kullanılıyor.Mesela biz küçükken bronşiy oluca 3,5 aylıkken azitro yazmıştı doktorumuz prospektüsünde 6 aydan küçük bebekler kullanmamalıdır yazıyordu .Ama kullandık tabiki de doktorumuz da çok güvenilir bir doktor düzenli hastasıyız.Mesela enfeksiyonun durumuna göre bazen yarım ölçek olan ilacın dozunu da bir ölçek yapabiliyorlar .Eğer doktorunuza güveniyorsanız sıkıntı olduğunu düşünmüyorum .Fakat şüpheniz varsa başka bir doktora gösterin .Mesela bu nbl probiyotikte öyle 2 yaşın üzerinde kullanılır yazıyo ama tüm bebekler kullanıyor.