Merhaba sevgili anneler
29 aylık bir oğlum var, 2-3 gündür toplayarak yürüdüğünü farkettim. Başına böyle birşey gelen var mı aranızda? Sağlığında mı bir problem var yoksa bilerek mi böyle yapıyor anlayamıyorum. Çevremdekiler bilerek yapıyordur geçer diyorlar ama ben endişeleniyorum açıkçası, doktora götürmeyi miyim yoksa biraz daha gözlemlemeli miyim? Fikirlerinize ihtiyacım var. Şimdi den teşekkür ederim 💐