BarlasMomm Mammamiya bizde kiracıyız dediğin gibi pencereler biraz aralı ya evde. Bende geceleri eksi oldukça salonda yatıyorum biraz ısınsa havalar yatağa geçicem özledim bende ciddden ya odamı 😁
Erayeren BarlasMomm bizim evi 23 derece yapmıştık hemşire 21 en fazla 22 derece olsun evin içi kalın giydirme dedi ama bana bile soğuk geliyor bu derece küçücük çocuk daha da üşür diye yükseltiyorum valla
Mom_teacher BarlasMomm 26-27derece bebek için çpk fazla değilmi? Doktorumuz 23-24 derece olarak söledi ideal sıcaklığı
BarlasMomm Mom_teacher derece olarak evet fazla ama ben üşüyorum daha düşük derecede bebeğinde burnu soğuk oluyor 22-23 de
Mom_teacher BarlasMomm bebeğin boynuna ve göğsüne bakın üşüyüp üşümediğini anlamak için, burun el ayak soğuk olur zaten
Damla29 BarlasMomm 22 23 soğukmu yani benim odam 22 23 derece ve altına zıbın üstüne bi kat sweet 2 kat giyiyor alt pijamada 2 tane soguk olursa yelek takıyorum sırtına 6 aydır hastada olmadık şükür