Bugraslan1 size de çok geçmiş olsun, en kısa sürede rahatlıkla atlatır inşallah bebeğiniz. Çok hareketli bebeğim. Ultrasonla o çukura bakılmadı. Elle muayene etti doktor, açık değil bağlantı yok dedi. Çok hafif tüylenme var. Bende çok üstünde durmamıştım işin aslı güvenmiştim doktora ama burada karşıma çıkıyor korkuyorum. Benim anlayabileceğim herhangi bir belirti var mı ?