Hayırlı akşamlar kızlar bizim doğuştan sakral gamzemiz var ultrasonda 3.9 capında birşey görünmüştü doktorumuz beyin cerrahına yönlendirmişti gittik 6. ayda MR cektirelim kesin bilgi için ultrasonla kesin bi sonuca varamayoz demişti 2 gün önce MR günğ almak için gittik muayanemizi de olduk kuyruk sokumuna cok yakın olduğu için yine emae görelim dedi neyse günü aldık ama bizimki anestezi ile MR olucakmış onun öncesinde de covit ve ak ciğer filmi cekilicek bebeklerde MR için anestezi şart mı onsuz olmuyormu kafama çok takıldı bu konu yaptıranlar beni aydınlatabilir misiniz