mrstucii06 FerahKuzum canm 4 aylik 8 kilo bazen 120 bazen 150 yapiyorm yinede kusuyor mamaya gore suyu çoğalt dedi doktorm oyle yaptm azaldi kusmasi birde mamayi değiştim şimdi iyimi acaba cokmu iciyoda kusuyor diyodm
FerahKuzum mrstucii06 3 saatte bir 150-200 arası verileblir çkıyor canm. Mamalarn ölçüleri konusnda bnde dha sulu yapıyorum gün içindeki mamasını gece uyku mamasını tam ölçü yapıyorum tok tutsn diye benm kız 10 aylık benmki de kusuyor sulu yapmazsam. 😊
FerahKuzum Mirosumm Allah yardmcın olsn canm. Bunlarn hepsni gülerek hatrlayacaksn inşallah hiç biberon almazdn ne çok uğraştm sennle diye anlatıcaksn byüdüğünde 😊 öyle böyle bir şeklde byüyorlar sağlıktan ayırmasn Allahım
mrstucii06 FerahKuzum doktor bana 180 cok anne sutude aliyor cunku 120 ideal dedi saglik ocağındaki doktorda mamasini sulandir biraz ver dedi mama değiştik aptamile geçtim ictigini komple cikarri bugün 😔
YelizAli FerahKuzum doktor mama tarifindeki gibi yapılmazsa ileride sorun yaratabileceğini söyledi. Mamada da belli vitaminler oluyor çünkü . Farklı yapıldıgında az ya da cok almış oluyor içierisindeki vitaminleri.
YelizAli mrstucii06 mamayı yanlış yaptıgında da kusuyor bebek bizde aynı mamayı kullanıyoruz. 120 ye 4 kaşık mama koyuyorsun. Eğer o doğruysa bebeğe fazla geliyodur mama.
YelizAli Mirosumm 3 saate bir 120 cc vermen gerrkir ya da 4 saatte bir 150 cc. Biz 4 saate geçicektik ama fazla geldi kustu fazlalığı o yüzden hala 3 saatte bir veriyorum.
mrstucii06 YelizAli evet 120ye 4 kasık koyuyorum doktor suyunu birazfazla koy dedi oyle yaptığımdan beri azalmıştı kusmasi ama mamayi değiştim bugun verdm 90cc icti ictigini komple 3kerede kustu
YelizAli Aselduru88 kesinlikle doğru ben de böyle yapıyorum. 4 ayda 150cc 4 saatte bir tavsiye etti doktor ama bizimkine fazla geldi 120 yetiyor yetmediğinde zaten ağlıyor
denizmavisi1 Mirosumm kızım 5 aylık sadece mama ile besleniyor 150 cc 4 saatte bir veriyorum eğer ağlamıyorsa bazen 5 saatte olabiliyor 🌼
Kmsal78 Mirosumm Benimkide hala 120 yiyor fazlasinda kusuyor bazen bazen agliyor cok degisikler ya 5 ayina giricek doktoruna soyleyecegim bende arttirmam gerekli mi diye
Mrvnrmn Mirosumm ben de meme+mama gidiyorum. Mama agirlikli ama. Gece uyandirmiyorum hic mama icin. Şuan kilosu cok iyi gidiyor. Yani günde 8 öğün vermis olmuyorum aslında 6-7 öğün olarak da hesaplayabilirsiniz
Yademveannesi Mrvnrmn Bebek ne kadar anne sütü içiyorsa o kadar mama mı içer ? Yani 3 saatte bir 120 cc anne sütü içwn bir bebek mama içeceği zaman 3 saatte bir 120 cc mi içer yine?