Merhaba kızlar epidural sezeryan olalı 3 sene oldu ve doğumum çok zorlu geçti 1 ay kendime gelemedim hem küçüktüm hemde ilk diye korku panik vardı. 2. Sezeryan 1. Gibi olmuyor daha kolay geçiyor dıyolar doğrumu? Bidaha hamile kaldığım zaman yıne aynı seyleri yaşarım dıye çok korkuyorum doğumdan sonra bayılmıştım çunku 😏😔