Mom4775 Soru başlıkta kızlar. Evetse aracınız nedir? ( Zarar yarar sormadım,o sebeple rica ederim her annenin araştırma kapasitesine saygı duyun 👍🏼)
Perimasalii Mom4775 hiç görmedim böyle yapan🤔ben arka sol kullnyrm mesela siz ortada mı düşünüyorsunuz
Cheddar Mom4775 ortada olmasını hiç duymadım ve bence hiç bi şekilde güvenli değil. Önerilen şoför arkası ama tek iseniz arabada yan arkaya konulabilir. Aynadan kontrol edilir, eliniz kolayca ulaşır bence en rahatı o
SevgiliOglum Mom4775 isofixler sağ ve sol koltuklarda var orta koltukda yok diye biliyorum güvenlik açısından bu yüzden fazla riskli olur Şöylede bir aparat varmış ama onun içindr https://ty.gl/rvgezbm
Mom4775 Perimasalii bizde arka sol kullanıyoruz ama ortada kullananları görüyorum son günlerde. Araştırdım,çok daha güvenli olduğu yazıyor.
Mom4775 Cheddar bizde şoför arkasında kullanıyoruz ama araştırırsanız ortanın daha güvenli olduğu çarpışma testleriyle ortaya çıkmış. O yüzden öyle öneriliyor.
nazanay Mom4775 Emniyet genel mudurlugu sitesinde de boyle yaziyor. Ben de gecenlerde denk geldim. Biz normalde soforun arka caprazinda kullaniyoruz. Çocuk koltuğu kolayca monte edilebilecekse, çarpma noktasından en uzak yer olan arka koltuğun orta kısmına takılması tavsiye edilmektedir. Kaynak: Emniyet Genel Mudurlugu Sitesi
Woody Mom4775 link atabilir misiniz? Sağdan soldan darbeler için öyle deniliyor olabilir belki ama isofix ortada yok zaten. Emniyet kemeri de isofix kadar güvenli değil diye biliyorum
Mom4775 Woody https://www.turkcebilgi.org/saglik/cocuk-sagligi/bebek-koltugu-arka-ortada-olmali-8024.html Acaba sağ ve sol isofixin iki ucu ortaya koymak için kavuşur mu🤔 Ya da bazı arabalarda mı var? Bilemedim.
Woody Mom4775 bazı arabalarda var sanırım. Amerikan Pediatri Birliği de ortayı öneriyormuş 🙄 @Dkk @Eternity
Dkk Woody bir yaşıma daha girdim. Yolcu koltuğunun arkasına bağladık yanlışmıdır yoğurt arkadaşım @bircicekannesi ?
Eternity Mom4775 Şöyle, arabadan ve koltuktan koltuğa değişiyor. Her koltuğun bir kullanım kılavuzu var, o kılavuzdan araba modeline göre koyup koyamayacağınız yazar. Araba modeliniz ve koltuk modelinizi söylerseniz yardımcı olabilirim 🌸
Astalavistababy Mom4775 arkadaşımın ikiz ve bir sene sonra da tek çocuğu oldu 3 tane bebek koltuğu kullanıyor Peugeot marka bir arabaları vardı 6 kişilik galiba sedan arabalar 5 kişilik oluyor
Astalavistababy Mom4775 bizim ki de sedan iki tane bağlantı yeri var. Sağ ve sol ortada yoktu bağlantı yeri.
mermik Mom4775 hic görmedim oyle kullanim ama bizim arabamiz fabia kucuk bu araba. Biz ortaya koysak esim sürerken rahat edemez koltuğunu geri çekemez. Buyuk araçlarda olabilir. Neticede 3üz bebekleri olanlar var 3 puset instagramda görmüştüm
Woody Woody Maxi cosi de ortaya bağlayın diyor Haydaaa https://www.maxi-cosi.com/c/international/best-location-car @Dkk
Avukatannee07 Mom4775 benim arabamın ortada değil ama ön koltuğunda izofix var kullanmıyorum ama hangi akla hizmet koydular anlamadım 🤷♀️
Mom4775 Avukatannee07 ciddi mi? Çocuk büyüdüğünde ve mecbur olunan durumlarda kullanım için olabilir.