Elzanesr Napıcam bilmiyorum bebeğim üstten gazını çıkaramıyor alttan çıkardıkça avaz avaz bağırıyor poposu da kıpkırmızı oluyo acı içinde kıvranıyor ve sürekli çıkıyor gaz beş dk da bir canı çok acıyo napıcam 😞
Hamileee Elzanesr kucağınızda hafif hoplatarak gezdirin çok sarsmadan belki üsten çıkarması için yardımcı olur poposuna da zeytinyağı sürün kesinlikle yumuşatıp acısını hafifletir
Hamileee Elzanesr üşütmüş de olabilir karnına ve ayaklarına sürekli havlu ısıtıp koymanızı öneririm bi de. Ayrıca bol bol su için emziriyorsanız
Hicran52 Elzanesr ya kıyamam ya küçücük canları var ne kadar çok acı çekiyorlar Allahım yardımcınız olsun inşallah çabucsk geçer ne iyi gelir bilmiyorım ama dua etmek istedim inşallah geçer bir an önce ya
Esraabozdemir09 Elzanesr aptamil benim oğlumda kabızlık yapmıştı mamadan kaynaklı olabilir . Gazlı bebekler genelde hipp combiotik kullanıyor . Deneyin isterseniz .