Yagmuralmila Arkadaşlar arkadaşımın bebeği de 3 aylık ama sezeryan oldu .. ve şimdi hamile bunu yaşayan var mı .. kazayla olmuş
Aysu01- Yagmuralmila bende bebeğim 4 aylıktı hamile kaldım ilk bebegim sezeryandi şimdi biri 1 yaşına girecek diğeri 2 yaşında bir sıkıntı da olmadı ama bu doktor kontrolünde hamileliğim devam etti çok şükür sıkıntım olmadı Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Mombaby123 Benim kızım emmeseydi ben hemen düşünürdüm ikinciyi zaten 2tane istyrm bi anda sknti çeker sonra rahatlar
Yagmuralmila Cheddar bunu sorma nedenim dogurmayi düşünüyor.. ve doktor önermiyor zaten ama inat etti kimsede bişey diyemiyor.. doğuran var mıdır bunu yaşayıp
Cheddar Yagmuralmila doğuran elbet vardır inşallah dikişlerine bişey olmadan doğurur Allah yardımcısı olsun