Cheddar Merhaba anneler Bugün kızımı 18ay kontrolüne götürdük demiri 10çıktı santafer şurubu verdi doktor. İki ay kullanıcaz. Beslenmesi vs çok iyi iştahsızlıkta hiç yaşamadık demiri düşük çıkınca moralim bozuldu 🙄 sütü sordum kansızlıktan ötürü verme dedi. Daha önce hiç vermemiştim 2yaşına kadar da vermicem. Santafer kullanan anneler var mı? Yan etkisi oldu mu
Birkizbiroglan Cheddar çok geçmiş olsun canım 🍀 aynı durum bizde de var hatırlarsan.. Bizim de iştahımiz çok iyi ama işte… bize ferifex vermişti. Kaşık şeklinde. İlk 10 gün içtik, daha sonrası büyük travma.. sürekli genzine gitti,nefesi kesildi çok korkunç 😶 ara zamanla denedim aynı şeyleri yaşadık. Bu hafta kontrolü var gideceğiz ama sanmıyorum ki yükselsin 😐 inşallah kuzucuk güzel içer değerler yükselir 🌸
Mirac_21032019 Cheddar ayni durum bizdede mevcut istahi cok guzel olan bi bebek oldu oglum hep herseyide yer demiri dusuk cikinca moralim cok bozulmustu bizimde demir dusuk cikiyosa baskalari ne yapsin dedim hatta.Ferrum verdi doktorumuz yukseltmedi demiri sonra fermixe basladik dun tahlilimiz vardi kansizlik duzelmis 2,3 gunde 1 vermeye devam et depolarinida dolduralim 2 ay kullan dedi.Bebekler hareketlenmeye basladiginda olurmus bu demir eksikligi.
Cheddar Birkizbiroglan sağolasın canım🙏yaa çok şaşırdım 1yaşındaki tahlilde iyi çıkmıştı. Beslenmesine de dikkat ediyorum her şeyden veriyorum yiyor. Neden düştü anlamadım doktorda olabilir ilk 2yaşa kadar dedi. Nötrofil değeri de biraz düşükmüş üzüldüm 😔Yan etkisi gaz kabızlık vs yazıyor inşallah yaşamayız. Yarından itibaren başlıcam inşallah içer portakal suyu ile vermeyi düşünüyorum 1 yemek kaşığı içine damlatsam içer heralde. Acaba içmek istemedği için mi genzine kaçtı sende? İnşallah yediklerinden yükselmiştir
Morfrenk Büyüme dönemindeki çocukların yüzde ellisi de demir eksikliği görülüyor, depolarının çabuk tüketilmesinden dolayı. Bu normal bir şey yani korkmayın
Cheddar Morfrenk yürümesi de geç oldu hatta daha bugün desteksiz kalkmayı öğrendi belki de demir eksikliği de sebep oldu ☹️
Birkizbiroglan Cheddar çok severek içiyordu canım, birden istemedi. Ben kaşığa dökup pekmez diye vermek istedim onda bile korkunçtu 😔 bilmiyorum, bizimkisi portakal suyu da içmiyor 😐 üzülme kuzum, inşallah şifa olur ilacı ♥️ bizde yan etki, kaka da ağır koku 🥴😁
Mirac_21032019 Cheddar fermixi oneririm size hem toz halinde yemegine karistiriyorum hemde etkili 2 ayda normalde dondu demiriz ve netten baktim fermix icin cok iyi diyolar
Cheddar Mirac_21032019 hadi ya evet daha yeni hareketlendi sayılır 1aydır yürüyo. İnşallah işe yarar bende ilk defa duydum bu ilacı diğer ilaçları biliyorum. Size de geçmiş olsun 🙏
Cheddar Mirac_21032019 önce doktorun dediğini kullanalım da eğer bi yan etkisi vs olursa değiştiririz artık inşallah işe yarar