momofemir hiç üzülme daha sık emzir, uyuyorsa uyku arası ver. Moralini bozacak birşey yok ilk zaman almaya bilir, balon değiller üfleyelim şişsinler😊 benim bebeğim doğduğu kiloya 15 günde ancak geldi. Sonra gelişim gün geçtikçe daha iyi oldu. Ben aklıma bu tarz düşünceler getirmedim, ağzından memeyi hiç çıkartamadım 😁 ıh dese verdim