Merhaba güzel anneler. Benim 1 yaşında oğlum var. Saç kesimi için çok kararsızım kenar alın kısmı çok açık ve ince telli saçı. Sizce kesme olayını ne kadar doğru buluyorsunuz. Saçları kalinlasmaz mi kesmesek. Önerileriniz ve tecrübelerinizi istiyorum.🤗🥰