Alaz ben oglumu hep tek kat giydirdim. Sicaga alistirmadim. Kendim de daraliyorum zaten. Hareket etme imkanin pek olmayacak, sen ince giydir uzerine ortmek icin battaniye al bence. Yani ben oyle yaptim daha rahat oldu. Ha bide uyuyunca kucakta tutmak zor oluyor basinin altina ufak bi yastik koyabilirsin cantana.