Mom86 balim bende yurtdisinayim 3cmde istedigim icin yapildi full suni sanci da takildi ve her 2 saatte bir tekrarladilar 10 cm e kadar yattim uyudum fotolar cekindim goruntulu aradim herkezi..
Benim salak anestezistcim yaparken 10 defa deldi yapamiyorum diye, aslinda tek ignede yapmasi gerekiyordu..
Asiri rahattim dogumda bana etki olarak malesef kasinti yapti ve nts ye bagli oldugum icin 1 dkika bile kaldirmadilar yerimden o zor oldu.. 10 cmden sonrasini ikinma anlarini asla hatirlamiyorum bile🤦🏻♀️
Asil hikayem dogumdan sonra basladi idrarimi yapamadim.. Buna hem epidurladen olur dediler hemde cocuk cikarken idrar toprbasina basinc yaptigi icin olabilir dediler orasini bilmiyorum artik ama 5 gun yattim cok acilar cektim o sonda mahvetti beni tak cikar tak cikar.. 🤦🏻♀️ama 4 aylik olduk belim agriyor gercekten.. Pismanmisin dersen asla degilim en korktugum sey sanciydi sukur onu cekmedim💜