Canım öncelikle ben çok dikkat ediyordum 1.5 sene evden çıkmadım ailemi görmeye bile gitmedim marketten aldıklarımı bile hep yıkadım. Ama gel gelelim bebeğim doğunca kayinvalidem gelmek istedi. 24 saatlik yol. O bize geldiği ertesi gün halsizlik oldu ve test yapıldı pozitif çıktı. Biz tedbir amaçlı sarılmadım bile ama ne fark eder aynı yerde yiyip içiyorduk. Neyse eşimle biz de yaptırdık ve pozitif olduğumuzu öğrendik. Eşimle bizim aynı ilerledi önce baş ağrısı, kemiklerim kırılmış gibi ağrıyordu bebeğimi taşıyamıyordum. Canım senin bebeğinin şimdi gözünde perde var ya yatıp uyuyor fark etmiyor ama 40i çıkınca farkındalığı oluyor hep görmek istiyor o yüzden ben bebeğimle bir odada kaldım