Minikim20 Tabikii çok normal. Su içmediği sürece kabızlığı da olucak. Ne güzel içini ferahlattım 😂😂 Ben 9. Ay da doktora gitmiştim hep kabız oluyor diye elma muz verme armut ver dedi. Su içiyo mu dedi. Hayır içmiyor dedim. Eee o zaman tabi kabız olur dedi 😂 o günden sonra içmeye başlamıştı şimdi kabız olmuyor diyebilirim yaşına girmek üzere 🥰