Yusufbebekk Ben normal Doğum istiyorum 39 haftalığım süt hemen geliyor mu merak ediyorum mama almadım .Sezeryan olanlar da yazabilir mi sütünüz ne zaman geldi ?
Cheddar Yusufbebekk erken doğum ve sezeryanla dünyaya geldi kızım. Emzirmeye getirdiklerinde indi hemen sütüm
Aley_ Yusufbebekk Normal doğum yaptım, benim hemen gelmişti. Sizin de gelir inşallah. Sağlıkla gelsin bebeğiniz.☺️
uyumayankoala Yusufbebekk normal doğum oldu, ilk getirdiklerinde hemen geldi sütüm. Hayırlı doğumlar:)
Leyla_01 Kimininki hemen inmiyor sütü benimkide inmemişti. Her ihtimale karşı mama alıp çantama koymuştum biberonla.eve gelip duş alınca indi sütüm. Sizde mama koyun her ihtimale karşı drim😊
Tulinakrep Yusufbebekk sezeryan oldum 1 hafta sonra geldi çok ağladım çok stres yapmıştım sonra sabrettim stres yapmadım kendiliğinden geldi stres yapınca kafana takınca gelmiyor kime sorsam öyle dedi o zamana kadar da hem emzirdim hem mama verdim sonra sadece emzirdim
Yusufbebekk Tulinakrep ben kafama takmıyorum da merak ettim ona göre mana alsam mı dedim ama eşim almayalım sütün gelir dedi .Almadık öyle .
Tugcecivan Yusufbebekk hiç unutmuyorum sezaryan oldum ameliyathaneden cikisimla göğüslerim böyle kaşınmaya cizir cizir yanmaya başlamıştı yani hemen süt üretimine geçmişti
Mom44454 Normal doğum yaptım suyum geldikten sonra duşa girdim hastanede baya bir kaldım duşta onun etkisi olduğunu düşünüyorum hemen gelmişti
Bayansoylu Yusufbebekk ben iki ay önce doğum yaptım benim ki iki gün içinde geldi mutlaka mama al yanına çünkü kan şekeri ölçüm u yapıyorlar sütün gelmesi için ise sıcak suyla ıslatılmış havlu koy göğsünüze inşallah çabuk gelir