Sevgi1 56 kilo 1.55 boy kac beden giyer ya ben netten bişiler alcam kendime ama bedenimi bilemiyorum eskiden xl giyiyordum ama şuan zayıfladım ondan bedenimi tam bilemiyorum yardım lütfen
Durukusunannesii Sevgi1 yanı üst hertürlü m olur ama altı bilemem vücut yapınıza bağlı basenliysenz large de olablır
Nildasmother Sevgi1 üst olarak medium alıyorum ben alt olarak kot pantolonlar da bedenler farklı olduğu için 28 olarak geçiyor bedenim 28-29 arası kumaşta 40 alıyorum 🤷
Sevgi1 Eesay Med Pelin55 bnde m diye düşünüyorum üste olur da alt biraz basen fln olunca bide dar olur veya olmazsa diye bide 38 40 fln olan bedenler var o kactır acaba
Pelin55 Sevgi1 bende 1.55 im canim benim 56 kiloda m beden giyiyorum bazen kaliplar değişiyor alt esofmanda genelde( m beden ) 38 giyiyorum ☺
Sevgi1 Mom44454 Durukusunannesii Nildasmother Hanibraya tm kızlar tşkrler m beden alcam o zaman 🤩 tayt esofman fln bişiler
Hanibraya Üst beden S-M alt beden 38 Doğumdan önce 162 boy 62 kilo iken bu şekilde giyinirdim . Basenliydimde.
dertlikerkenez Sevgi1 163 boy 51 kg genelde s-36 giyiyorum. Ancak marka marka çok değişiyor. Koton’da m, H&M de s, ipekyolda xs veya s oluyor. Lcw ise genelde s ala taytları s aldım küçük oldu m almadığıma pişmanım.
sonsuz17 dertlikerkenez peki bende lcwaikiki tişört almayı düşünüyorum 4 5 tane 167 56 kiloyum kaç beden alsam kazam s ufak geldi bana kısa dar oldu
dertlikerkenez sonsuz17 sanki m olur gibi. Evde taytın üstüne giymek için bir kaç tane penye aldım, taytın üzerine giyeceğim için dökümlü dursun istemiştim, hepsi m. lcw de ürünleri rahat kalıp, dar kalıp vs filitreleyip bakmanızı tavsiye ederim.
Emine_1245 Boy kilomuz aynı canım. 38-40 arası giyiyorum. Üstten çoğunluk bol kesim giyerim o yüzden üst beden 40 tercih ediyorum. Üstten L ,alıyorum herşeyimi. Rahat giyinmeyi de seviyorum.
Sarikuzumalp Sevgi1 S beden giyer bence. 1.60 ım 57 kiloyum s giyiyorum. Üstte s pantolon da 26 veya 27