Hanımlar doktor kontrolüne gittik dün ama doktorumuz ben sormadan hiçbir şey söylemiyor bende sormayı unuttum. Bebeğim yalnızca mama ile besleniyor bu aylarda ufak tefek tadım yapılıyor diye duymuştum neye göre yapılıyor ve ne veriliyor bilgisi olan cevaplarsa sevinirim.