Merhaba anneler bugun 3 gibi kanal tedavisi yaptırdım dişim uyusmayınca ilaci tekrarladık bir kac kez. Hekime sordum emzirmeyi eskiden birsey olmaz derdik simdi bin tane felaket senaryosu yazıyorlar dedi🙄
özetle anneler ne zaman emzireyim bebegimi mama yedi ama meme istiyor agliyor🥺