Demiraanne Merhaba anneler 👋 Oğlum tam olarak 6 aylık. Tadım, karışım ve pürelere başladık. Kahvaltısına 1 çay kaşığı hünnap keçiboynuzu özünden koymak istiyorum. Sizce erken mi? Kullanan var mı?