Bugün bismillah diyip tadımlara başladım yani başladım heralde diye düşünüyorum 😁 kızım 5 ay 21 günlük zamanı geldi artık diye düşünüyorum. İlk olarak Patatesten başladım. Patatesi haşladım azcık zeytinyağı ve sütümden damlattım içine çatalla güzelce ezdim. İlk tadımda Bi öğürdü kusacak gibi oldu ama kusmadı yüzünü ekşitti ama yuttu sonunda. Kimi zaman diliyle itti yada kafasını çevirdi kiminde yine yüzünü ekşiterek aldı sonuç olarak 1 çay kaşığı bile yememiştir. Bende tadını sevmemiştir belki diye zorlamadım daha. Bakalım yarın nasıl olacak. Böyle tepkiler vermesi normal mi ilk baş öğürünce korktum çünkü boğazında kalacak diye. Sizce sevmediğinden mi böyle yaptı yoksa ilk olduğundan mı. Güzel şeyler söyleyin bana anneler korkuyorum böyle devam edecek diye. Var mı tavsiyeniz? Normal mi yoksa bunlar 😁