Serifeinc4 eğer dokunduğunuz da duruyorsa epilepsi nöbeti vs değildir diye düşünüyorum tabi yine de vidyo çekip doktorunuza göstermekte fayda var. Kundak yapın mesela belki korkuyor olabilir. Işığa, sese, yada kendi gazına çok fazla hassasiyeti olabilir. Dediğim gibi o an dokunduğunuzda duruyorsa uyurken sıçraması normal benim de bebeğim o aylarda uyurken çok sıçrardı kundak yapıyordum, biraz büyüyünce geçti.