Fatmahumagok Arkadaşlar merhaba 43 günlük kızım sanırım grip oldu sabah 5 e kadar biseyi yoktu 5ten sonra ağlarken sesi catallasti sanki hasta gibi balgam da var arada öksürüyor hapşırıyor ne yapmamı önerirsiniz
Yelizaksoy Bebeginiz cok küçük doktorlar bile ilac vermiyor odasını sık sık havalandirin benimde oglum o ayda hasta olmustu bebeklerin cigerlerine cabuk iniyor doktora gitmelisin ciger filmi falan cekiyolar benim doktorum ogluma prospan şurup vermişti iyi geldi bitkisel bi surup doktoruna sorup kullanabilirsiniz eger göğsünde hirilti varsa zeytinyağı sür ve havlu yada mendili utuleyip göğsüne koy oda iyi geliyor ve burnu tikanirsa serum fizyolojikle gunde 6defa ya kadar temizleyebilirsin benim yaptiklarim bunlardi ha birde 2 saatte bir ateşini kontrol etmeyi unutma geçmiş olsun canım miniklerin hastalığı zor oluyor
Fatmahumagok Yelizaksoy Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için uygulayacağım zaten mutlaka doktora gidecem kesinlikle genişler hasta olunca anneler daha kötü oluyor
Misraninannesi Benimde kızım 25 günlükken grip olmuştu tıkandı evde nefes alamadı morardi agzindan balgam geldi hemen gittik yoğun bakıma yatırmışlardı 5 gün antibiyotik tedavisine başladılar bir önce gitmenizi öneririm hiç vakit kaybetmeyin.