cydcvk Manolyaaa bana bol bol ye dedi doktorum. Bolca b12 var içinde. Kızımın düşük çıkmıştı b12. Çılgın gibi yiyorum ben
ArenCan Manolyaaa hamilelikte sıkıntı diye biliyorum. Ben doğurunca bol bol yedim valla bol soğan ve kimyonla acayip süt yapıyo bu şekilde yiyince
Agustosbocegi Manolyaaa banada ver ya 😂😂 niye yenilmesin ben hamileyken de yemiştim niye yenilmiyomuş ki 🤔
Japonprenses Ben hamileyken de yedim emziriyorum hala yiyorum dün yaptım daha bol soğanlı kimyonlu mis gibi 😋