Hasibemelek Arkadaşlar bebegım 8 ay 4 gunluk ek gıdaya 5. Ayda baslamaya calıstık neler neler yaptım tarifler falan denedim ama yok kızım bir turlu alısmadı ek gıdaya napıcam bılmıyorum Bı fikir verin nolur
FerahKuzum Mama içiyorsa mama yok iömiyorsa anne sütünü sağıp ek gıdayı önce onunla vermeyi deneyin annesi. Gün geçtikçe sütün miktarını azaltıp ek gıdayı arttırın. Zamanla alışır muhakkak. Çoğu bebek bu keskin geçişlerden hoşlanmaz çok normal üzülmeyin 😊
Sessizlik20 Ben salatalıkla verıyorum içini sonra yogurt hemen bizim de su aralar reddedıyor ek gıdayı